Per Einarsson
Skepparslöv
Regionråd och gruppledare
Ledamot,regionfullmäktige                                                                                                                                Ledamot, Regionstyrelsen

Ordförande, Psykiatri- habilitering- och hjälpmedelsnämnden
Ledamot,hälso- och sjukvårdsnämnden                                                                                                            Ledamot, Hälso- och sjukvårdsnämndens beredningsutskott.

Anders Lundström
Helsingborg
Regionråd
Ledamot,regionfullmäktige                                                                                                                               Ordförande, Sjukhusstyrelse Helsingborg